Monday, September 03, 2007

Dagens meta...

...blogga om att blogga! Yeij!

Den här bloggen fick en lillasyster idag. Halvsyskon iallafall, jag vänstrar med wordpress. Den heter likadant som en Christian Kjellvanderlåt, och det är nästan lite orättvist att lillasyster har ett så fint namn när storasyster inte heter nåt allas. Eller, jag brukar bara omtala den här bloggen med adressen. Men hur kul äre? "Fuskar" ju med att ha ett gäng bilder istället för en titel. Fast bilder säger ju mer än tusen ord, om man nu vill harva lite i den gamla klyschan.

Words in the wires iallafall, är ett projekt inom Språkkonsultprogrammet vid Umeå Universitet. Så vill man grotta in sig i mina studier är det bara att gå loss!

3 comments:

¡eh! said...

Hej! Jag håller med dig om pingvinkvällen ( förra inlägget alltså), du satt ord på vad jag tänkte om den. Det var för övrigt en ordentlig spritfylla jag och några med mig fick till. Hoppas att vi inte var alltför störiga! Jag kommer inte ens ihåg om vi sa hej då på slutet... på vägen hem somnade ag på min cykel och trillade av den, men det gjorde inte ont. här får du en länk till ett foto jag tagit på min cykel. Det är tagit med min Holgakamera. Den är ju inte trashad och övergiven, men du kanske kan tycka att den är fin ändå? Vi ses! http://farm2.static.flickr.com/1019/1313333238_0999340ea0.jpg?v=0

Anonymous said...

Jippie! Ska jag förkovra mig i så jag slipper gå ut någon gång. Min åsikt i frågan om att döpa en blogg är att ju längre dess bättre (har man ingen åsikt har man ingenting). Modellen bör vara Varats olidliga lätthet. Catchy och pretto.

Louisa Erika said...

Oj!
Det låter som läge för lite språkfascism och annat mysigt...