Sunday, May 13, 2007

Kultür!

Operan vackert inredd som ett färgstarkt karamellslott festivalen till ära


Helgens MADE-festival på operan förtjänar egentligen ett helt kapitel, men eftersom det blir ett helt sjok med MADE-special i radion på onsdag låter jag bli. Lyssna istället på Estrad i Umeå Studentradio 102,3 mellan 17-19. Eller streamat på www.umeastudentradio.se

Mer kultur! Nästa vecka, alltså vecka 20, är det jag som skriver i Umeå Kommuns stafettblogg som är en del i projektet Umeå Kulturhuvudstad 2014. Jag bloggar i egenskap av eldkonstnär och nycirkusentusiast och hoppas få många läsare och käcka kommentarer! Hmm... Jag kanske kan lägga till "kulturpersonlighet" i mitt CV efter det? Kulturbloggen hittar ni på http://umea2014.blogg.se/

Världens absolut bästa låt just nu är Hard Rain med Shout Out Louds. Bara så ni vet. Det betyder dock INTE att jag tröttnat på Oh Laura's Release Me.

2 comments:

Louisa Erika said...

För man tröttnar nog aldrig på Release me.

Louisa Erika said...

Ella Fitzgerald snöar jag på just nu. Skriver till henne, äter till henne, diskar till henne...