Saturday, May 03, 2008

just came here to bounce

Klubb Köln lovade smisk och smek på dansgolvet. Jag kände dessutom strössel, salt, hallon, krisp och kaos. Det blev fint. Det var mayhem. Jag kände att jag levde i hundratio igen, det var länge sedan. Jag var mer svett än kropp när klockan slog två. Den person jag klarar av allra minst på jorden hade också hittat dit. Jag lyckades doddsha individen nästan helt (en nickning genom rummet bara) men jag sket i vilket, inte ens det tog udden av min hastighet. Vissa nätter är okrossbara.

Dessförinnan invigdes balkongsoffan för säsongen. Öl och vattenpipa är ett vinnande koncept. Särskilt när det är många och trångt. Knapp dök upp helt oväntat, som hämtad från en annan värld. Fantastiskt med oväntade långväga besök.

Inatt följer fortsättningen i Jakten på den Oförglömliga Bakfyllan. Dåliga gatan spinner sista varven på plattorna innan klubben ofinns Umeå. "Som om imorgon inte fanns" får en extra laddning. Sista lagret gummi ska slitas från sulorna.

No comments: