Thursday, March 15, 2007

A dedication to...

...Laura Sweden!


Min hjärna brukar domna bort under reklampauserna på tv. Sluta ta intryck. Men så kommer det en snutt säljande film med ett bit musik till som är så hänförande att det är själaskakande. Biter ihop käkarna och känner att jag är nära att brista. Så vackert är det. Jag tänker att det bara har att göra med hormonstormar och övergående kvinnlig känslosamhet, men när en polare letat upp låten åt mig och postat myspacesidan fattar jag att det inte är så. Det är låten som är så stor. Så sjukt galet stor. Laura Sweden kommer kicka rumpa på mycket. Och om de inte skulle göra det, så är det för att världen är en ond och kall plats. Jag läste i en recension av The Magic Numbers nya att om man inte gillade plattan så har man inget hjärta. Samma gäller här. Åh. Release me!

Känn känn känn!!!

www.myspace.com/laurasweden

2 comments:

Louisa Erika said...

Åh du din lilla intrycksknarkare! Jag är fascinerad och hänförd av - och avis på - din hänförelse och din förmåga att svepas med... I want be swept away!

Louisa Erika said...

Ja!
Så rätt du har!